Акредитиран център за безопасност на движението за малки пътници
Главна информация
ПОЛИТИКА ЗА ДОСТАВКА

Поръчайте с получаване от ШОУРУМ BABY MATTERS

Продуктите могат да бъдат взети от шоурума на Baby Matters след направена поръчка на уебсайта, по телефона или на имейл адрес info@babymatters.ro. Когато вашите продукти пристигнат в шоурума, с вас се свързва представител на магазина. От този момент имате 3 дни да вземете поръчката.

Онлайн поръчка с доставка до дома

Онлайн поръчката се доставя от екипа на куриерската фирма DPD/Baby Matters в рамките на 1-4 работни дни от телефонното потвърждение. При доставка на продукт по поръчка (не е на склад), срокът за доставка ще бъде съобщен от представител на Baby Matters, който ще се свърже с вас.

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

**Глава 1 Въведение**

**1.1 Добре дошли в Baby Matters**

В Baby Matters се стремим да предлагаме продукти с най-високо качество и отлично обслужване на нашите клиенти. Ако не сте доволни от покупката си или срещнете проблеми с продукт, това е нашата политика за връщане, за да ви помогнем да управлявате ситуацията по ефективен и честен начин.

**1.2 Цел на Политиката за връщане**

Целта на тази политика е да ви предостави подробна информация за това как можете да поискате връщане или замяна на продукти, закупени от нас. Тази политика описва правилата, условията и процедурите за връщане или замяна, така че да имате пазаруване без стрес.

**1.3 Актуализации на Политиката**

Ние си запазваме правото да актуализираме или променяме тази политика за връщане. Всички промени ще бъдат публикувани на нашия уебсайт и ще влязат в сила от датата на публикуване. Препоръчваме ви периодично да проверявате тази политика, за да сте сигурни, че сте запознати с най-новата информация.

**Глава 2: Процес на връщане**

**2.1 Искане на връщане или замяна**

**"Ако не сте доволни от закупения продукт или той има дефекти, следвайте тези стъпки, за да поискате връщане или замяна. Моля, имайте предвид, че тези стъпки могат да бъдат следвани само ако попаднете в рамките на 14 календарни дни от момента на получаване продуктът."**

Имате **14 дни** от момента, в който сте ни информирали за намерението си да върнете продуктите, за да ги изпратите обратно.

*Съгласно действащите законови разпоредби, искаме да информираме нашите клиенти, че правото на връщане не се предоставя на юридически лица. Действащото законодателство регламентира правата за връщане на продукти и услуги предимно за потребители физически лица.

Юридическите лица, като търговски субекти или организации, са обект на различни правила относно връщането на продукти или анулирането на договори.

В съответствие с приложимите законови разпоредби, юридическите лица не се възползват от общото право на връщане, предоставено на потребителите.*

  1. **Свържете се с нашия екип за поддръжка**: За да инициирате връщане или замяна, можете да получите достъп до нашия онлайн формуляр за връщане https://www.babymatters.bg/formular-retur , моля свържете се с нас по имейл на retur@babymatters.ro в в случай, че срещнете затруднения.

    Форма за връщане

    Член на нашия екип за поддръжка ще ви преведе през процеса и ще ви предостави необходимата информация за връщане или замяна.

    След като заявите връщане, ще получите отговор по имейл. За да избегнете забавяния, моля, проверявайте редовно папката СПАМ на имейла. Уверете се, че отговаряте на съобщенията своевременно за ефективен процес на връщане.

  2. **Подгответе продукта за връщане**: Опаковайте продукта правилно, като използвате оригиналната опаковка или подходяща опаковка, за да избегнете повреда по време на транспортиране. Уверете се, че продуктът и всички свързани аксесоари са включени.

**2.2 Разглеждане и обработка на връщането**

След като получим върнатия продукт, той ще бъде подложен на проверка, за да се провери състоянието му и допустимостта му за връщане или замяна.

Процедурата за проверка включва стандартна серия от проверки, приложени към продуктите, за да се оцени текущото им състояние. Споменаваме, че този процес се контролира от видео, за да се гарантира обективност и прецизност.

**2.3 Връщане или замяна на продукт**

Ако продуктът се счита за подходящ за връщане или замяна, ние ще процедираме съответно:

  • Ако поискате връщане, ние ще възстановим платената сума за продукта.
  • Ако поискате замяна, ние ще изпратим нов продукт възможно най-скоро. Ако заявеният продукт не е наличен, ние ще ви предложим алтернатива или ще възстановим съответната сума.

**2.4 Разходи за връщане**

Разходите за връщане се поемат от клиента, освен в случаите, когато продуктът е дефектен или грешката е наша вина. В тези случаи ние ще поемем разходите по връщането.

**2.5 Политика за връщане на продукти, закупени от шоурума**

Стандартният срок за връщане на закупени от шоурума продукти е **48 часа** от датата на закупуване на запечатани продукти.

Срокът за връщане от 48 часа важи от датата на закупуване от шоурума.

Съгласно настоящата ни политика продуктите, изложени и закупени от шоурума, не могат да бъдат върнати. Това означава, че след като сте закупили продукт, той не може да бъде върнат или заменен, освен в случаите, когато има производствени дефекти или проблеми, които попадат в обхвата на гаранцията.

Моля, не забравяйте, че преди да направите покупка, вие имате задължението да разгледате внимателно външния вид и състоянието на продукта, за да се уверите, че той отговаря на вашите очаквания. Ако забележите някакъв дефект или естетическо несъвършенство, моля, уведомете нашите служители преди да завършите покупката. Всеки естетически проблем или дефект, забелязан от клиента след покупката, няма да се счита за връщане или замяна. Затова, моля, обърнете внимание на детайлите на продукта и отговорете на всички въпроси или притеснения, преди да завършите транзакцията. Трябва да се отбележи, че тези продукти се възползват от 2 години гаранция за технически дефекти, а не за естетически.

**Глава 3: Изключения от предишните споменавания**

**3.1 Действия, които могат да доведат до намаляване на стойността на продукта**

В съответствие с нашата политика за връщане, моля, имайте предвид, че определени действия могат да доведат до намаляване на стойността на върнатия продукт.

В случай на следните ситуации, ние си запазваме правото да изберем кои продукти да приемем като следствие от едно от следните действия, довели до повреда на продукта.

  1. **Използване на електронни устройства по неподходящи начини**: Електронни устройства, като кухненски робот или контейнер за разтворимо мляко, не могат да бъдат върнати, ако се използват заедно с храна, поради хигиенни причини. Разрешено е тестване чрез включване и изключване на устройството.
  2. **Надраскване, замърсяване, оцветяване или импрегниране с чужди вещества**: Всяка повреда или замърсяване на продукта, което засяга първоначалното му състояние, може да доведе до намаляване на стойността му.
  3. **Повреда или разкъсване на оригиналната опаковка**: Ако на върнатия продукт липсва оригиналната опаковка или етикети, ние ви информираме, че може да бъде начислена допълнителна такса за връщане на продукта в първоначалното му състояние. Тази такса се споменава за покриване на разходите, необходими за възстановяване на опаковката или етикетите и за да се гарантира, че продуктът може да бъде препродаден в първоначалното си състояние.

Тези условия са споменати, за да защитим целостта на нашите продукти и да осигурим честно и задоволително изживяване за всички наши клиенти. Моля, вземете предвид тези аспекти, преди да направите връщане, и нашият екип за поддръжка ще се радва да ви помогне с всякакви въпроси или допълнителни заявки, свързани с нашата политика за връщане.

Важно е да се запознаете със специфичната политика на нашата компания, за да разберете по-добре как се прилагат тези изключения и при какви условия могат да се приемат връщания.

**3.2 Изключения от приемането на връщания за определени категории продукти**

Някои продукти, като залъгалки, бебешки шишета и електрически устройства за хранене, не могат да бъдат върнати поради хигиенни и здравословни съображения. Тези продукти, веднъж закупени и разпечатани, не могат да бъдат препродадени и следователно не подлежат на връщане или замяна, освен в случаите, когато показват дефекти или грешки от страна на производителя. Моля, проверете внимателно продукта, преди да разпечатате, за да се уверите, че отговаря на вашите очаквания.

Продукти с колела, като бебешки колички, триколки, велосипеди и други подобни, НЕ могат да бъдат тествани извън закритото пространство или специално предназначеното за тестване пространство, тъй като колелата могат бързо да се износят върху павирана или неравна повърхност. Ако продуктът с колела бъде върнат и показва признаци на употреба или повреда, причинена от употреба извън вътрешното пространство или извън нормалната употреба, той не може да бъде върнат или заменен, освен в случаите, когато е дефектен от фабриката или в случай на грешки на част от производителя.

Продуктите от дървени мебели не могат да бъдат върнати, ако са били сглобявани и след това демонтирани, действия, които могат да доведат до тяхната повреда или износване. Мебелният продукт трябва да е стандартен продукт, който не е бил предмет на специална поръчка. Върнатите мебели не трябва да имат следи от удар или повреда и да нямат видими следи от износване.

**"3.3. Уведомление за производствени дефекти"**

За да осигурите ефективен и правилен процес на връщане, моля, не забравяйте, че имате задължението да уведомите нас за всички производствени проблеми на продукта в рамките на максимум 48 часа от отварянето на опаковката, в която сте получили продукта. Това се отнася по-специално за очевидни производствени дефекти или проблеми с продукта, които могат да бъдат идентифицирани незабавно.

Важно е да имате предвид, че в този случай уведомлението за производствени дефекти трябва да бъде направено преди започване на процеса по връщане на продукта. Това ни позволява внимателно да проучим и управляваме ситуацията и да ви предложим подходящи решения. Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството в това отношение.

Ако искането за връщане бъде отказано съгласно нашите правила за връщане, всички производствени дефекти на продуктите, за които впоследствие сме уведомили и които не са били посочени по-рано по време на процеса на заявка за връщане, няма да бъдат взети предвид за евентуално връщане или ремонт.

Насърчаваме ви да инспектирате внимателно продукта, преди да поискате връщане и да предоставите цялата необходима информация в първоначалния процес на връщане, за да ни позволите да обработим правилно вашата заявка. Благодарим ви за разбирането и спазването на тази политика.